פרח האהבה- לדבר בשפת הפרחים

כמה שפות אתם מדברים? האם אתם מדברים בשפת הפרחים? כן, יש דבר כזה! או שלפחות כך היה נהוג בתקופות שונות במהלך ההיסטוריה.

הפרחים שמשו להעברת מסרים סודיים בין אנשים. כל פרח היה למעשה שם קוד לתחושה מסויימת ובאמצעות זר פרחים היה אפש להעביר מסר מורכב. לא רק "אני אוהב אותך" אלא גם מסרים שקשורים לכאב או לכעס.

כמובן שגם לצבעים ולשילובם יש משמעות. וכל צבע משפיע עלינו באופן שונה. (אבל על כך במאמר הבא)

ונסה דיפנבאו כותבת על כך בספרה "שפת הפרחים" בו היא מתארת את חייה של ילדה מאומצת ואת קורותיה דרך שפת הפרחים. דרך לימוד השפה הזאת היא מצליחה ליצור קשר של אמון עם מי שמאמצת אותה ומלמדת אותה את רזיה של השפה, היא מצליחה לדבר בה גם עם האיש בו היא מתאהבת ויותר מזה, היא מצליחה לעשות כשפים וקסמים בעזרת הפרחים שהיא שוזרת בחנות הפרחים שהיא עובדת בה. אנשים מגיעים אליה ומספרים לה את בעיותהם והיא מצליחה לעזור להם לשפר את חייהם ותחושותהם בעזרת הפרחים שהיא שוזרת עבורם.

אז קודם כל – ממליצה לכם לקרוא את הספר שלה כי הוא ספר מרגש וזורם, ובנוסף בסופו יש מילון שמתרגם כל פרח -למילה או תחושה בשפה שלנו. למשל – גיפסנית- אהבת נצח, אלסטרומריה- מסירות, קאלה- צניעות, רקפת- תקווה מבויישת.

גם אני, כמו גיבורת הספר מאמינה שלפרחים כוחות מיוחדים ושהם יכולים להעביר תחושה מסויימת או מסר. למעשה כשאני מקבלת הזמנה אני מנסה לקבל כמה שיותר פרטים על השולח, על המקבל, על סיבת המשלוח. וכשאני שוזרת את הפרחים אני מכוונת למסר שאותו רוצה השולח להעביר במשלוח הפרחים. בדרך כלל ההצלחה מובטחת והרבה אנשים מאוד מתרגשים מהפרחים שהם מקבלים.

אז אם אתם רוצים לעשות משלוח בזכרון יעקב, משלוח פרחים לבנימינה או משלוח פרחים לחוף הכרמל- אתם מוזמנים להשתמש בשירותי המאוד מאוד אישיים ומלאי כוונה ואהבה.

יצאנו לחופשת קיץ

נחזור בכוחות מחודשים בראש השנה.
קיץ קריר ונעים!"